Het jippie-een-blogje blog

Een verzameling willekeurige gedachten, opmerkingen, foto's, links en noem maar op. Samenhang, daar doen we niet aan.

zaterdag, juli 30, 2005

Serenity Now!

Voor de mensen die het nog niet wisten: ik ben een enorme fan van Joss Whedon. Wie? Die kerel die Buffy en Angel verzonnen heeft. En Firefly. Wattuh? Firefly, een gecancelde serie die nu tot heuze vlinder ontpopt door terug te komen als Big Damn Movie[tm]. Ken je Firefly niet? Foei! Ga je diep schamen!

Vannacht, een paar minuutjes geleden ging de nieuwste (derde) trailer van Whedon's eerste grote bioscoopfilm, Serenity, online. Jawel.

Ik vraag me af of het wel legaal is om zó veel zin te hebben in een film die nog moet verschijnen. Ik denk het haast niet. Benieuwd geworden waar ik het over heb? Hieronder vind je meer info:

Directe downloadlinks voor de trailer vind je: hier ( +/- 5MB ), hier ( +/- 10 MB ) en hier ( +/- 20 MB ).

Bekijk je de trailer liever streaming? Dat kan ook, en wel hier.

Heb je de eerdere trailers gemist? Foei! De eerste trailer is, streaming, hier te bekijken.
En de Europese trailer, die bekijk je natuurlijk streaming op de frontpage van de enige echte officiele Nederlandse Serenity website: www.browncoats.nl. Overigens kun je hier natuurlijk ook alle informatie vinden over Firefly, de serie die deze film inspireerde, de film zelf en de ongekend fanatieke fangemeenschap die 'Firefly' van een roemloze dood redde. Komt dat zien, komt dat zien!

En, ohja: Serenity Now!